Direktlänk till inlägg 9 mars 2012

Blir arg och ledsen.

Av Sara Kinisjärvi - 9 mars 2012 07:55

Jag bloggar inte för att personer som ska påstås vara mina vänner ska kritisera sådant dom inte har sån stor aning om.Det sårar mer än vad det hjälper.Jag vet mångas åsikter redan.. Och jag lovar er att jag behöver inga förmaningar ang min familj.Jag sökte tips och råd.. Inte nedlåtande kommentarer..Passar det inte så behöver man inte läsa eller kommentera.Man ska ALDRIG dömma någon, förrän man gått en dag i dennes skor.Och man ska alltid sopa rent framför sin egen dörr först..Jag är inte arg eller något sånt. Bara sårad..

 
 
Ingen bild

En nära men ändå långt bort!

9 mars 2012 08:18

Du är stark som fan Sara! Några uppkäftiga kommentarer ska
Inte kunna rubba dig! De vet jag <3

 
Ingen bild

Melanie

9 mars 2012 08:23

Om det var min kommentar du menade så måste du ha missuppfattat mig helt. Jag har själv en son med ADHD så jag vet i stor grad vad det handlar om, belöningssystemet är något jag fått av BUP, där vi fortfarande går med jämna mellanrum.
Men jag kan ju inte skriva att jag tycker att det är jätte bra och funkar alltid om jag inte tycker det och det inte gör det.
Visst fick vi "till det" med hjälp av belöningssystemet, vi lyckades bryta dåliga beteenden, men de kom tillbaka i andra skepnader istället. Det är själva systemet jag är kritisk till, även om det kanske hjälper tillfälligt.
Jag ber verkligen jätte mycket om ursäkt om du uppfattade det som att jag kritiserade dig eller din familj, det var verkligen inte min mening. Jag delar gärna med mig mer konkret av hur vi gjorde med belöningssystemet, om det är det du vill veta. Idéen är god och ni kanske får mycket bättre resultat!
Du kan väl maila mig om du vill veta mer melanie.frisendahl@gmail.com

Sara Kinisjärvi

9 mars 2012 18:12

Nej nej, inte tog jag illa vid mig av din kommentar! =)

Jag skulle ha varit mer precis i mitt inlägg.
Jag fick kommentarer jag inte ville poublicera, och det var dem jag syftade på!

Jag tackar så jättemycket för dina tips! =)

 
Ingen bild

Bea

9 mars 2012 09:30

Oj. Förlåt. Jag menade inte alls att vara kritisk utan tänkte mer på hur jag skulle gjort. Jag är ledsen om det kom på papper på ett plumpt sätt.

Sara Kinisjärvi

9 mars 2012 18:10

Men Bea!
Jag menade inte alls din kommentar! =)
Tycker det var jättebra tips av dig!

Jag fick kommentarer jg inte ville publicera...
Så ta inte åt dig!! Kram

 
Ingen bild

C

9 mars 2012 15:03

Sara!! du är en grymt stark å rådig mamma. mogen å duktig. Snäll å rar å kan sätta gränser. Jag tycker dina barn är super fina och väldigt väluppfostrade.
Du gör ett toppen jobb!! Ville bara säga d.. <3

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Kinisjärvi - 19 mars 2012 19:06

Ni ser nu... Helt jävla värdelös på att blogga! haha.. =)   Har inte hänt sådär super mycket här faktiskt... Vardag som vardag lixom! I helgen som var så for vi upp till Far och Maria på fredagen och blev bjudna på älgfärsbiffar, potatis och ...

Av Sara Kinisjärvi - 12 mars 2012 09:36

Den här måndagen bjöd på nyhet efter nyhet! Först läser man i Allehanda att Helena Ekhom tackar för sig.. synd på en riktigt duktig skidåkerska! Sen på Nyheterna får man höra att Anja Pärson lägger av... vafaan! Alla våra duktiga skidåkerskor l...

Av Sara Kinisjärvi - 11 mars 2012 20:02

Har mest slappat idag. Barnen kom hem runt 18.30. Bion hade varit jättekul tyckte dom.. Mästerkatten. När dom kom hem va dom lite hungriga så vi gjorde klämmackor i mackjärnet och fikade =)   Nu har jag precis påbörjat operation läggdax! Går ...

Av Sara Kinisjärvi - 11 mars 2012 16:36

Är det idag! Känner mig jätteseg och trött.. blir en tidig kväll i kväll. Barnen skulle på bio med farfar idag innan dom åker hem, Mästerkatten skulle dom se =)   Vad gillade ni vinnaren i mello då?? Jag tycker den va riktigt bra, och dt kä...

Av Sara Kinisjärvi - 10 mars 2012 21:07

Herregud vad Mello blivit bra... Så många bra bidrag!!   Mina favoriter..   Dead By April- Mystery      Loreen-Euphoria      Molly Sandén-Why Am I Crying      David Lindgren-Shout It Out         Min top 4!   ...

Presentation


Sara heter jag 28 år ung! Bor i skogen i villa med mannen, 2 barn som fyller 6 & 8 i år =) Har givetvis oxå Hund, Katt och Volvo ;)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Har du som läser min blogg ett barn med adhd/Asperber/ADD eller annan diagnos?
 Ja
 Nej
 Nej,men jag har vänner som har
 Nej, men jag jobbar med det

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards