Alla inlägg den 11 mars 2012

Av Sara Kinisjärvi - 11 mars 2012 20:02

Har mest slappat idag. Barnen kom hem runt 18.30

Bion hade varit jättekul tyckte dom.. Mästerkatten.

När dom kom hem va dom lite hungriga så vi gjorde klämmackor i mackjärnet och fikade =)


Nu har jag precis påbörjat operation läggdax! Går sådär.. Dom e trötta och bråkar med varandra och kommer på 1000 anledningar  att inte behöva sova!


Att man alltid ska behöva bli irriterad och ryta i för att få effekt!?

Men nu verkar dom ligga i sina sängar iallafall... än sålänge!


Kollade reprisen på Grey´s idag.. missade ju säsongsstarten då jag jobbade.

Riktigt bra och sorgliga avsnitt.'

Ikväll är det BB kl 21... skall ses. Man skäms ju då man tittar på dom och man känner sig sååå smart om man ska jämföra! ;)


Nä nu är det spring på knoddarna igen...

Av Sara Kinisjärvi - 11 mars 2012 16:36

Är det idag!

Känner mig jätteseg och trött.. blir en tidig kväll i kväll.

Barnen skulle på bio med farfar idag innan dom åker hem, Mästerkatten skulle dom se =)


Vad gillade ni vinnaren i mello då??

Jag tycker den va riktigt bra, och dt känns som om vi har en bra chans i Eurovision... =)


Vad ska man äta idag då?

Känner at jag inte har nån fantasi alls... ingen lust till att ställa mig vid spisen heller..



Presentation


Sara heter jag 28 år ung! Bor i skogen i villa med mannen, 2 barn som fyller 6 & 8 i år =) Har givetvis oxå Hund, Katt och Volvo ;)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Har du som läser min blogg ett barn med adhd/Asperber/ADD eller annan diagnos?
 Ja
 Nej
 Nej,men jag har vänner som har
 Nej, men jag jobbar med det

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards